Núria Gil visita les obres de la rotonda de la C-53 a Castellserà

Els treballs van començar la setmana passada

Crònica Urgell

Un moment de la visita
Un moment de la visita | Delegació del Govern a Lleida

La delegada del Govern a Lleida, Núria Gil, ha visitat avui els treballs de construcció de la rotonda a l’encreuament de la carretera C-53 amb la LV-3028 (fins a Castellserà) i la LV-3344 (fins a Ivars d’Urgell), entre la Fuliola i Penelles, que van començar la setmana passada 

La rotonda, que farà 48 metres de diàmetre exterior i substituirà a la infraestructura actual, de tipologia partida, compta amb un pressupost d’uns 800.000 euros i inclou enllumenat, senyalització i altres elements de seguretat viària. Es preveu que les obres, que han començat fa pocs dies, tindran una durada de cinc mesos.

Núria Gil, que ha estat acompanyada de la directora dels Serveis territorials de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Josse Terés, i dels alcaldes de Castellserà i la Fuliola, Marcel Pujol i Jaume Ferrer, ha incidit en què “aquesta rotonda, àmpliament reivindicada pel territori, respon a una necessitat objectiva de resoldre un punt viari amb elevada sinistralitat i permetrà millorar la canalització del trànsit, la mobilitat i també l’accés al nucli urbà de Castellserà”.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article