Un incendi destrueix un locutori a Agramunt

Crònica Urgell

Imatge del locutori després de l'incendi.
Imatge del locutori després de l'incendi.
S.DIEGO
Els Bombers de la Generalitat van apagar ahir a la matinada un incendi que va calcinar un locutori a Agramunt. Segons van informar els Bombers, els fets van ocórrer passades les 04:30 horas al carrer Germandat de la Sang, quan per causes que s'investiguen es va declarar un foc en un local comercial del sector de les telecomunicacions.

Les flames van cremar la meitat del locutori, incloent-hi ordinadors, mobles, articles i la instal·lació elèctrica, mentre que la resta va quedar molt afectada pel fum i les altes temperatures. Les ods plantes superiors de l'edifici no van quedar afectades i no va ser necessari desallotjar ningú, segons els Bombers, que van donar l'incendi per controlat a les 05:09 hores.

Més informació a Segre.com

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article