Històries d'ahir i d'avui: Fa 30 anys de la culminació del campanar de la Mercè

JOSEP CASTELLÀ
Consultant les pàgines del Facebook en l’apartat de l’Arxiu Comarcal de l’Urgell, trobo la nota i unes fotografies que ens fan memòria del dia de la inauguració dels treballs de culminació del campanar inacabat de l’església de la Mare de Déu de la Mercè. Era el matí del dia primer de maig de l’any 1986 quan oficialment s’inauguraven les obres de l’acabament del campanar mercès a les aportacions dels particulars. Una obra emmarcada dins de la diversitat d’actes desenvolupats des del 15 de setembre de 1984 fins a l’1 de maig de 1986 per commemorar els cent anys de l’Escola Pia a Tàrrega (1884-1984). D’aquesta manera es feia realitat una antiquíssima reivindicació de veure’s així completat el campanar de l’Escola Pia. Recordo que fou un dia de gran festa amb motiu de la cloenda de les festes centenàries, la qual a més tingué la presentació al Teatre Ateneu del llibre Cent anys d’Escola Pia a Tàrrega.
Podeu llegir el reportatge sencer a la NT 3.623

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari