Èxit de les formacions per a la transformació digital de la Cambra de Comerç de Tàrrega
Entre els mesos de febrer i juny hi participen 197 persones

La Cambra de Comerç de Tàrrega, a través de l’Oficina AceleraPyme, ha tancat amb èxit el primer semestre de les sessions de 2025, amb un total de 197 participants inscrits en les formacions que han tingut lloc entre els mesos de febrer i juny.
Aquesta iniciativa ha ofert un conjunt de formacions pràctiques i gratuïtes orientades a la transformació digital de les empreses del territori, amb una molt bona acollida per la part empresarial.
El programa ha abordat temàtiques com el màrqueting digital, la ciberseguretat, la intel·ligència artificial, la gestió comercial automatitzada o la comunicació interna.
L’objectiu ha estat dotar pimes, autònoms i emprenedors de coneixements i eines perquè s’adaptin als reptes del mercat digital amb solucions concretes i d’implantació immediata.
El president de la Cambra de Comerç de Tàrrega, Jordi Seguí, ha destacat que “aquestes formacions no només han estat una font de coneixement pràctic, sinó també un espai de trobada i intercanvi, ja que hem vist néixer noves col·laboracions, connexions professionals i sinergies empresarials”. Segons Seguí, “AceleraPyme és una eina útil, concreta i transformadora per a la modernització econòmica del territori”.
Per a més informació sobre les properes sessions, consulteu l’agenda actualitzada a: https://cambratarrega.org/ca/a/agenda-1

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari