L'obrador d'El Rosal ven gairebé el doble de roses de galeta que el passat Sant Jordi

Crònica Local

Foto guanyadora del concurs #menjatlarosa
Foto guanyadora del concurs #menjatlarosa
La campanya de la rosa de galeta i xocolata que s'elabora des de l'obrador El Rosal ha superat totes les previsions i aquest Sant Jordi han superat la xifra de les 10.000 roses venudes, gairebé el doble de l'any passat. 

Els responsables de l'obrador han apostat aquest any per donar a conèixer aquest producte entre les empreses, com un detall per regalar a treballadors i a clients el dia de Sant Jordi. Malgrat que aquest any la data queia en diumenge, moltes empreses van fer la comanda pel divendres abans o fins i tot per regalar el dia següent. El Rosal oferia a més a més, la possibilitat de personalitzar la rosa amb una targeta amb el logo i dedicatòria de l'empresa. 

Per altra banda el Rosal també ha servit roses a diferents restaurants i a diferents botigues d'alimentació gourmet, així com a paradetes d'escoles i ampes que l'han venut conjuntament amb el llibre dels arrugats escrit per Carles Capdevila. 

Venda més enllà de Catalunya
La bona acollida i curiositat que desperta aquest producte ha fet que els responsables d'El Rosal es proposin apostar per la rosa durant tot l'any i vendre-la per a esdeveniments i actes diversos, detalls d'empresa o celebracions com el Dia de la Mare; així com plantejar comercialitzar-la fora de Catalunya amb un 'packaging' nou.

La campanya de la rosa s'ha fet també a través de les xarxes socials amb un vídeo promocional i convidant a tothom a penjar una fotografia menjant-se la rosa amb el hashtag #menjatlarosa.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article