Gran Recapte

Comunicat oficial del Carreró

Qualsevol publicació que vulgui ser plural ha de donar veu a tothom. Com que aquesta és la nostra voluntat, reservem un espai perquè els nostres lectors puguin enviar-nos els seus articles. Per tant, si teniu res a comentar, criticar, agrair o valorar, no dubteu en escriure'ns una carta a la directora i la publicarem a El Lector Opina. Ens els podeu fer arribar a l'adreça tarrega@segre.com juntament amb les vostres dades personals.

EL CARRERÓ DE TÀRREGA

Després de les diferents publicacions aparegudes a les xarxes socials i a la premsa sobre el nostre local, des del Carreró de Tàrrega volem desmentir rotundament les acusacions, ja que són completament falses. En cap cas vam cridar l'atenció al jove per la seva orientació sexual, tot i que sí que ho vam fer pel seu comportament. Era primera hora de la nit i els joves estaven esverats, només els vam dir que no podien seguir ballant d'aquella forma, en algun cas fins i tot pujant damunt les taules, ja que hi havia més clients al local que estaven prenent una copa tranquil·lament.

Considerem que les acusacions fetes són molt greus i que no es poden fer de forma gratuïta, sense proves, ja que han posat en perill el nostre medi de vida, la nostra feina, allò que més estimem i pel que hem lluitat i ho hem donat tot durant els darrers 30 anys. Precisament durant aquest temps, al Carreró hi ha treballat i hem tingut clients de totes les afinitats sexuals possibles i mai hem tingut cap problema amb ningú, molt menys d'aquestes característiques, motiu pel qual estem molt sorpresos i decebuts.

També lamentem que diferents entitats i col·lectius de la ciutat, així com algun partit polític, s'hagin sumat al carro i hagin condemnat uns fets que mai s'han produït. Abans de fer unes acusacions d'aquest tipus cal contrastar les dues versions i a nosaltres no ens ha vingut a preguntar ningú res, han compartit condemnant uns fets inexistents i falsos sense preveure el mal que podien fer.

Prou de difamacions i més responsabilitats!

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article