El maridatge entre restauració i moda, clau de l'èxit de la Nit Boja

Crònica Local

El Gyas va amenitzar la desfilada de moda que va omplir la plaça de Carme de gom a gom
El Gyas va amenitzar la desfilada de moda que va omplir la plaça de Carme de gom a gom | Segre Tàrrega

La cinquena edició de la Nit Boja, la 'shopping night' organitzada per Foment Tàrrega, va ser tot un èxit. L'organització s'ha mostrat molt satisfeta per l'afluència de públic als carrers del centre de la ciutat divendres passat a la tarda/nit. Posa d'exemple dues xifres: els assistents a la desfilada de moda, el plat fort de l'esdeveniment, i el nombre de butlletes repartides per al sorteig d'un xec de 500 euros. I és que un miler de persones van omplir la plaça del Carme de gom a gom per assistir a la desfilada.

Durant una hora es va poder veure les últimes tendències de deu botigues de la ciutat, que van ser presentades per Carles Gómez, cantant del grup Lexu’s. Alhora, Foment va repartir 30.000 butlletes per participar en el sorteig.

Fonts de l'entitat han assegurat que "tots els establiments amb què hem parlat fan una valoració positiva de la Nit Boja", l'èxit de la qual "passa pel maridatge entre restauració i moda que hem fet enguany, ja que això va convidar més gent a sortir al carrer", han assegurat.

Durant tota la tarda i fins a la una de la nit, el centre comercial de Tàrrega es va omplir de gent per gaudir dels descomptes i ofertes que oferien mig centenar d'establiments. A més a més, per amenitzar la vetllada, al carrer hi havia concerts, espais gastronòmics i per degustar productes de proximitat, com cervesa artesana i vi, així com espectacles de teatre i dansa, entre altres activitats. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article