Nou talonari cultural de descomptes per promoure la Ruta del Cister

Crònica Urgell

El talonari que s'ha posat en marxa enguany coincidint amb l'Any del Turisme Cultural
El talonari que s'ha posat en marxa enguany coincidint amb l'Any del Turisme Cultural | Consell Comarcal de l\'Urgell
El Consell Comarcal de l’Urgell, juntament amb el de l’Alt Camp i el de la Conca de Barberà, ha posat en marxa un talonari cultural amb descomptes a la Ruta del Cister, una marca que es va crear fa prop de 30 anys per promoure el turisme en aquestes tres comarques. El talonari, que es pot obtenir a les oficines turístiques de l’Urgell de forma gratuïta, inclou vals de descompte 2x1 i visites gratis a 37 espais culturals.

Aquesta iniciativa cultural es mantindrà vigent durant tot l’any 2018, coincidint amb l’Any del Turisme Cultural, i hi col·laboren entitats com ara l’Espai Guinovart i el Museu del Torró i la Xocolata d’Agramunt; el convent de Sant Bartomeu de Bellpuig; el Cinema de Vallbona de les Monges; i el Centre d’Interpretació President Lluís Companys del Tarròs, entre d’altres.

Així mateix, s’ha redissenyat el logotip de la Ruta del Cister amb l’objectiu de donar un aire més modern a la marca, mantenint la seva identitat i els elements reconeixibles com el triangle roig. I és que, encara que des de feia anys es mantenia la mateixa marca gràfica, els clients de la Ruta i el mateix sector del territori han fet possible aquest canvi d’estil. El nou logotip, que accentua la paraula Cister per donar-li més notorietat, té diferents versions que s’adapten als diferents segments i elements específics de comunicació.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article